Periode huizenbouw in de 3de klas
De derde klas had periode huizenbouw en ging natuurlijk zelf aan de slag. Eerst hadden ze buiten hutjes gebouwd met zand, takken en stenen. Maar dan kwam het echte werk. Er werden mooie huizen gebouwd met allerlei materiaal. Heuse iglo’s, paalwoningen, tipi’s en grote huizen waren het prachtige eindresultaat.