Impressies uit de 2de klas

De tweedeklassers nodigden hun ouders uit om te komen kijken in de klas. Zij lieten hun werk zien van de voorbije weken. Apetrotse kinderen en glunderende ouders!

Er werd ook in de moestuin gewerkt. Het is weer tijd om te zaaien en te planten, en daar gingen de tweedeklassers enthousiast mee aan de slag. Het verhaal van de oude perenboom werd de rode draad doorheen de heemkundeperiode. En natuurlijk werd er dan lekkere perentaart gebakken in de klas.

Bekijk de foto’s